ЗАМІТКИ НА ПОЛЯХ: РИНОК ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ (IX МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ LAKOKRASKA.UA. 13.02.2019)

ЗАМІТКИ НА ПОЛЯХ: РИНОК ЛАКОФАРБОВОЇ ПРОДУКЦІЇ (IX МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ LAKOKRASKA.UA. 13.02.2019)

Вкотре проступає тенденція: 180-200 учасників і відсутність влади…

Підприємці самодостатні, освоїли імпорт-експорт, конкурують, але прагнуть стратегії та перспектив.

Україна мало будує, що житла, що інфраструктури.

Тобто ринок нерухомості зростає, але повільно.

Поки що:

 

На які показники держава сподівається у 2019 році – суспільство не інформують, окрім будівництва доріг – 55 млрд.грн., 1,7 млрд.грн. – на закупівлю житла для силовиків та медичні модулі, в Києві відновлюють будівництво метро.

Також на ринок лакофарбової продукції впливає розвиток інших будівельних матеріалів, наприклад, керамічна плитка – і на фасади, і на цоколі, і на внутрішнє оздоблення.

Лакофарбова продукція відповідно до вимог ринку теж розвивається і удосконалюється. Ринок фарб і лаків буде зростати за рахунок розширення асортименту та санітарно-екологічної досконалості.

Активність житлового будівництва повинна переміщуватись на Схід і Південь, а на сьогодні концентрується 60% у м. Києві, Київській, Одеській, Львівській та Івано-Франківській областях.

Вкрай обмежена частка капітальних ремонтів та реставрацій. А «хрущовки» в Європі усі реконструювали або знесли. В Україні – ще не розпочинали.

Соціальна та транспортна інфраструктура. Темпи будівництва і реконструкції будуть наростати. А тут наголос уже за місцевими бюджетами і територіальними громадами.

Наприклад, в Україні щільність дорожнього покриття в межах 285 м на 1 кв.км, при середньоєвропейській щільності – 1800-2000 м на 1 кв.км.

Нова індустріалізація України – невідворотня.

Тут металоконструкції поступово витісняє збірний залізобетон – аж до унікальної балки довжиною 30 м та вагою 47 т (ПБГ «Ковальська»).

Та виявляється і залізобетон не вічний: і його бажано одразу захищати, покривати захисним шаром від солі та вологи. Наприклад, на автомагістралях блоки «Нью-Джерсі», мостові розв’язки та переходи. Такі дослідження репрофіляції проводив в Києві «Капарол».

Тобто, ринок ЛКМ для промисловості теж буде зростати.

Словом, ринок є, ринок фарб і лаків буде наростати. Україна повинна споживати не 6-7 кг фарб на одного мешканця, а вдвічі-тричі більше.

Але тепер замало пропонувати фарби, тепер потрібно стимулювати, сприяти розвитку будівельних проектів та програм, особливо в умовах децентралізації.

Президент Всеукраїнської спілки

виробників будматеріалів

Іван Салій