18 серпня відбулося засідання робочої групи «Маркетинг» Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів
18 серпня відбулося засідання робочої групи «Маркетинг» Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів на тему: «Підвищення маркетингової ефективності участі підприємств – учасників у ділових та виставкових заходах у 2017 році».
На заході, зокрема, обговорювалися питання спільної участі представників підприємств у підготовчих та організаційних заходах з формування ділової та виставкової програми Kyivbuild-2017;організації роботи з дилерськими та дистриб'юторськими мережами підприємств напередодні ІІ Національного З'їзду дистриб'юторів; формування програми конференцій та семінарів, спрямованих на популяризацію продукції підприємств.
Журнал ProfBuild